Ännu en jubilar!!!

Daisy
För fjorton år sedan hämtade en ung Marie från Forshaga en liten tikvalp hos oss:
FESTIVAL´S DAISY
(Knegarens Cheer for Cheer´s – Festival´s Razzle Dazzle)
Mycket har hunnit hända under de fjorton åren – Marie och Daisy har upplevt mycket tillsammans och har en ovanligt tight relation.
Deras lilla flock utökades för ett och ett halvt år sedan med Nellie, Festival´s Fiametta.

Marie skriver;
”En stor dag för oss idag!
💕Daisy 14 år💕
Min älskade skyddsängel, jag skulle inte ha klarat mig utan dig under alla svåra år. Vi tillsammans för alltid så har vi klarat oss genom det mesta.
Hon är nu den äldsta hund som vår familj nånsin har haft.
Började morgonen med sång och paket (har aldrig kunnat vara orättvis mot dem så Nellie fick paket också)
Under dagen har de varit med mig till stan när jag gjorde ärenden. Som kompensation åkte vi till skogen på kvällen och gick promenad. Tillbaka hemma var det dags för födelsedagstårta!
Jag kan inte beskriva med ord hur jag känner för denna ängel! Är så glad att det blev hon till mig för 14 år sedan.”
Daisypaket

 

Kommentera

